Oldalak

2011. február 27., vasárnap

A kezdetek

Miért határoztam el magam ismételten a fogyókúra mellett? A lányom szülőértekezletéről hazafelé tartva egy anyukával beszélgettem, aki szemmel láthatóan rengeteget fogyott és teljesen megváltozott a külseje. Beszélgetésünk során kiderült, hogy lúgosító tablettát szed. Mondanom sem kell, hogy munka után az első szabad délutánomon az utam a gyógynövény boltba vezettet. Itt különböző hatóanyagú, összetételű és árú termékekkel találkoztam. Végül én is vettem egyet és elkezdtem szedni és vártam a hatást... Eközben az interneten kutatva utánaolvastam a lúgosító étrendnek. Úgy gondoltam én ezt a munkahelyi ebéd mellett vagy helyett nem tudom elkezdeni. Annyi haszna azonban mégis volt, hogy csökkentettem a különösen savas jellegű élelmiszerek bevitelét és olyan élelmiszereket kezdtem fogyasztani, amelyek segítik a lúgosítást.

Lúgosító zöldségek
zoldsegek2
Brokkoli
Cékla
Cukkini és tök
Fehérrépa
Fokhagyma
Hagyma
Káposzta
Karfiol
Kelbimbó
Padlizsán
Paprika (piros, sárga, zöld)
Petrezselyem
Retek
Sárgarépa
Spárga
Uborka
Zeller
Zöld színű levelek (spenót, kelkáposzta, saláta, mángold)
Zöldbab
Zöldborsó




lugositogyumolcsok
Lúgosító gyümölcsök

Citrom
Lime
Grapefruit
Banán
Ananász
Mazsola


Sok limonádét ittam, ami kedvezően hatott az influenza ellen is.


Sajnos én jobban szeretem a sovány húsféléket és a halat, mint a zöldségeket. Ez elég nagy baj annál, aki lúgosító étrendet szeretne folytatni. Ráadásul én édesség függő is vagyok. Sokat válogattam, hogy olyan ételeket találjak, amelyeket meg is eszem, mert nem tartozom a zöldség rajongók közé.


Kedvenc lúgostó ételeim:
lecsó, cukkinis lecsó, lencse főzelék és leves, karfiol leves, zöldbab főzelék és leves, brokkoli leves, kelkáposzta főzelék, paradicsomos káposzta, zöldborsó leves és főzelék, padlizsánkrém, különböző saláták a fentebb lévő alapanyagokból összeállítva egy kis olívaolajjal vagy tökmagolajjal és citromlével.



salata

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése